Czytnik 500 zł

Tutaj możecie podyskutować o wyborze swojego e-czytnika. Jaką firmę wybrać, jaka technologia będzie dla Ciebie najlepsza E-ink czy TFT. W dziale tym dyskutujemy tylko ogólnie e-ink czy TFT. W działach o E-Papierze lub TFT są wątki już do konkretnych technologi.

Moderator:Global Moderator

Karolinkaa
Nowy
Nowy
Posty:1
Rejestracja:19 lip 2014, 18:51
Czytnik 500 zł

Post autor: Karolinkaa » 19 lip 2014, 18:55

Hejka wszystkim  :-*

Mam pytanko, bo szukam ogólnie jakiś czytnik ebook z któregó głównie bym korzystała na osłonecznionym terenie, słyszałam, że są takie ze specjalną szybką matową czy jakoś tam, ale ogólnie jestem totalnie zielona w temacie.

Jakie są również różnice jakościowe pomiędzy głównymi markami na rynku? Czy są któreś które się na prawdę wyróżniają pod względem trwałości oraz przyjemności korzystania?

reader
Odwiedzający
Odwiedzający
Posty:85
Rejestracja:23 sty 2013, 21:38

Odp: Czytnik 500 zł

Post autor: reader » 29 sie 2014, 09:15

Witaj,

Czytniki do 500 pln to będziesz miała spory wybór (począwszy do używanych). Ja proponuje (jeżeli ktoś mnie zapyta) Onyx Boox lub POcketBook'a (dowolne modele w tym przedziale cenowym będą odpowiednie).

Po 1. Czytniki te otworzą ci prawie każdy plik tekstowy (w przeciwieństwie do Kindla), 2. Prawie każdy z nich (czytników) posiada slot na kartę SD, 3. Cena umiarkowana tj. stosunek cena/jakość.

Zastanów się jeszcze czy potrzebujesz czytnik z podświetlaniem. Parametr głównie dla tych co po nocach czytują :)

pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kokonut
Bywalcy
Bywalcy
Posty:154
Rejestracja:23 sty 2013, 20:03

Odp: Czytnik 500 zł

Post autor: kokonut » 29 sie 2014, 14:01

Zależy do jakich publikacji ma służyć ten czytnik. Do PDF czy DOC (Word itp) lepiej kupić większy z matrycą co najmniej 6.8''. I tutaj to dużego wyboru nie ma - ja polecam PocketBooki, bo z Onyxami to różnie bywa (nie pisze tu o najnowszym M96). Tylko, że taki czytnik w cenie do 500 pln to tylko używany.